خیال خیس
خیال خیس



من

برگ پاییزی

راهی ندارد جز سُقوط…

وقتی می داند

درخت…

عشق برگ تازه ای را در دل دارد…!

 

 



نظرات شما عزیزان:

شبح سیاه
ساعت15:21---11 ارديبهشت 1392
وبلاگ قشنگیه
- مبارکه صاحبش
- حالا مگه من چی گفتم گفتم مبارک خودم؟
- نه نگاهت برق میزد
- برو بابا تو ام
- با همزادت درس صحبت کن پسر
- درس حرف نمی زنم هیچ میزنم تو دهنتم
- مادرت بت تربیت نداده
- برو بابا
- این اراجیفو جلو بیقیه نگو زشته
- ای خداااااااااا این همزاده دادی به من؟
- تا دلت بخواد


arman
ساعت17:35---2 ارديبهشت 1392
slm vebe gha6angi dari azat mikham mano ba esme setarehaye sorbi link koni ta manam linket konam.

لاله
ساعت10:19---1 ارديبهشت 1392
سخت است اتفاقی را انتظار بکشی که خود هم بدانی در راه نیست...

ღミ ســـِ ـیــ ـآهـ مـَــ ـشــــقـٌـــ ــミღ
ساعت16:56---28 فروردين 1392
ڪمے بـہ مـטּ برس!



من از رسیدטּ بـہ تو

פـالم פֿـوب مے‌شوב.



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:,

  توسط خیال  |
 

 



زندگی در حال بارگیری است ، لطفا صبر کنید ... سرعت خوشبختی بسیار کم است ... تا زندگی ات لود شود ... عمرت تمام شده ... !!
www.atash_khamosh18@yahoo.com


 

 

 هی تو!
 بیهوده زیستن
 من
 لیلی!!
 سهم من از تو
 تشکر از علی و مریم عزیز
 ....
 زن
 خدایا
 مرده شور
 دچار........عاشق
 ...
 گمشده
 دل تنگی
 رقیب یا رفیق...
 قضاوت
 تفاهم در زندگی مشترک
 کل تاریخ در سه سوت
 ...
 رقاصه درد
 قطار، تو، راه...
 گوش کن!
 فنجان خالی
 من
 احساس پوچ
 چون می گذرد غمی نیست
 منتظر
 بد قول
 بی تو
 ...
 به سلامت
 داستان من
 من...
 حرف دل
 فروغ فرخزاد
 سخنن زیبا
 برای تو
 ولنتاین مبارک
 حسودم
 دید دو چشمان چنان جنگل تو....
 هی تو
 بدون عنوان
 خواستن و نخواستن
 یادتو
 نقل قول
 پشت پنجره

 

ارديبهشت 1392
فروردين 1392
اسفند 1391
بهمن 1391
دی 1391
آذر 1391

 

خیال

 


خونه
اقیانوس اشک
تنهای شیطون
دختران حوا
تنها ترین تنها
بدون شرح
شب پاییزی
ایسان
ایستگاه به ایستگاه قلبم
برای خندیدن و چند لحظه دوری از غم ها
فارغ از عشق
بزرگترین مرکز دانلود فارسی
تنهای اول
کلاغ چوخون
یه دنیا مطالب و موضوعات جذاب و دیدنی
مخروبه ی رویا..
نه واسه کسی واسه دلم
فیسبوک آبی
روزگار تلخ
سرزمین احساس
شیدایی
لحظه ای مکث نما
جالب انگیز
عشقولانه های ادی و مری ژون
دکلمه ها
تجارت اقتصادی فناوری کشاورزی
تقدیم به اونکه تنهام گذاشت.
خیالی نیست
کارناوال زندگی
برای پروانه شدن پیله دستان تو کافیست...
بارن عشق
رز مشکی
++++باران++++
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
ازدواج موقت
جلو پنجره ایکس 60
امن ترین درگاه پرداخت اینترنتی

 

عروس
حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
دوست یابی انلاین
سفارش آنلاین قلیون

 

RSS 2.0

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 105
بازدید کل : 94367
تعداد مطالب : 248
تعداد نظرات : 207
تعداد آنلاین : 1


کدهای جاوا اسکریپت

خرید ساعت سواچ خرید ساعت سواچ مردانه و زنانه به قیمت 10000 تومان خرید عینک ویفری خرید عینک ویفری اصل طلایی و نقره ای به قیمت 10000 تومان خرید گن لاغری مردانه خرید گن لاغری مردانه مخصوص آقایان به قیمت ارزان خرید الکترو اسموک خرید دستگاه ترک سیگار الکترو اسموک اصل خرید ساعت کاسیو خرید ساعت کاسیو مدل روز دنیا به قیمت 29500 تومان خرید ساعت ck خرید ساعت Ck ارزان زنانه و مردانه
دریافت همین آهنگ